![]()  | 
	|||||||
| 
		
		 | 
		
		
		
		 | 
		||||||
| 
		
		       
		 1987 AGS JH22 
 V roce 1987 absolvoval malý francouzský tým AGS svoji první kompletní sezonu v F1 s evolucí původního šasi testovaného a ve dvou závodech použitého v roce 1986. Turbomotor Motori Moderni nahradil osvědčený ale nevýkonný agregát Ford DFZ. Za volant usedl Francouz Pascal Fabre, který pro tým již dříve jezdil v F2, jak se později ukázalo, Pascal byl spolehlivý, ale ne dost rychlý. Na poslední dva závody ho nahradil Brazilec Roberto Moreno, kterému se v Austrálii po diskvalifikaci Senny podařilo pro tým získat první bod za šesté místo. Více o týmu AGS a sezoně 1987 se dočtete zde. 
 fotogalerie z francouzského musea Lohéac zde fotogalerie z tréninku na GP Maďarska zde 
 
 AGS JH22 - GP Mexika - Pascal Fabre 
 Mexiko bylo posledním závodním víkendem při kterém se v kokpitu AGS svezl Pascal Fabre, po tom co se mu již potřetí během čtyř závodů nepovedlo projít kvalifikací byl pro následující závod v Japonsku nahrazen Robertem Morenem. S kvalifikačním časem 1:28:655 byl jediným komu se nepodařilo kvalifikovat, na posledního kvalifikovaného Alexe Caffiho na Oselle ztratil necelou vteřinu. 
 
 
 
 
 
 
 AGS JH22 - San Marino GP - Pascal Fabre V druhém závodě sezony se opět podařilo Fabremu kvalifikovat do závodu . konkrétně na 25. místě časem 1:36:159, pomalejším byl už jen Tarquini na zastaralé Oselle. Pro srovnání, Ayrton Senna na Lotusu vybojoval pole position časem 1:25:826 . Fabre závod dokončil na posledním 13. místě se šesti koly ztráty. 
 
 Slepení modelu : Zdeněk Smaženka 
  | 
		|||||||